КОНСТРУЮВАННЯ CNG-МОДУЛЯ ДЛЯ ТРАНСПОРТУВАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ СУДНАМИ-КОНТЕЙНЕРОВОЗАМИ

Автор(и)

  • Є. І. Крижанівський ІФНТУНГ ; 76019, м . Івано - Франківськ , вул . Карпатська , 15; тел . (0342) 421853
  • В. І. Артим ІФНТУНГ ; 76019, м . Івано - Франківськ , вул . Карпатська , 15; тел . (0342) 421853
  • О. М. Мандрик ІФНТУНГ ; 76019, м . Івано - Франківськ , вул . Карпатська , 15; тел . (0342) 421853
  • М. М. Савицький Інститут електрозварювання ім. Є.О.Патона НАНУ, 03680, Київ - 150, вул. Боженка, 11, тел. (044) 2001739

Ключові слова:

CNG-модуль, морські перевезення, контейнер, конструкція, міцність

Анотація

Запропоновано технологію транспортування стисненого природного газу на суднах-контейнеровозах, обладнаними стандартними морськими контейнерами. Основним об’єктом капіталовкладень у даній технології є CNG-модуль на основі морського контейнера. Розроблено та обґрунтовано нову конструкцію CNG-модуля для транспортування природного газу суднами-контейнеровозами, який складається зі стандартного 40-футового морського контейнера відкритого типу, в якому на фундаментах розташовано ємність високого тиску у вигляді просторового змійовика з послідовно сполучених прямолінійних та криволінійних відрізків труб, що чергуються. За допомогою розробленої твердотільної моделі та методу скінченних елементів визначено основні геометричні параметри елементів модуля з умови забезпечення міцності. Ефективність транспортування природного газу в CNG-модулях підтверджується розрахунками собівартості транспортування природного газу контейнеровозом місткістю 2240 FEU і швидкістю 24 вузла (44,4 км/год.), що може одночасно перевозити у CNG-модулях понад 21 млн. м3 газу за атмосферного тиску, на морській лінії порт Поті (Грузія) – Іллічівськ (Україна), яка складає 2,42 USD/1000 м3 на 100 км. Це майже утричі дешевше за транспортування газу традиційною газотранспортною системою.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1 Пронин Е.Е. Морская транспортировка газа / Е.Е.Пронин, С.Е.Поденок // Ленформ. бюл. ОАО Газпром. – 2004. – №1 (15).
2 Луковников А.А. Требования к судам для перевозки сжиженных газов / А.А.Луковников, .В.Сутуло, В.Г.Марченко // Судостроение. – 1974. – № 4. – С. 13-18.
3 Данилова С.А. Основные проблемы проектирования и постройки судов-метановозов / С.А.Данилова // Судостроение. – 1974. – № 4. – С. 5-12.
4 Пат. 67664 Україна, МПК (2012.01) F17C 5/00. Спосіб транспортування стиснутого природного газу рухомим трубопроводом / Б.Є.Патон, Є.І.Крижанівський, М.М.Савицький, Е.А.Швидкий, В.В.Зайцев, О.М.Мандрик. – № u2011 14580; Заявл. 08.12.11; Опубл. 27.02.12 // Промислова власність. – 2012. – Бюл. № 4.
5 Пат. 33882 Україна, МПК (2006) F17C 5/00. Спосіб транспортування стиснутого природного газу / Є.І.Крижанівський, В.В.Зайцев, Г.Ф.Романовський, О.М.Карпаш, М.І.Гончарук, Д.В.Зайцев, Вал.В.Зайцев. - № u200804626; Заявл. 10.04.08; Опубл. 10.07.08 // Промислова власність. – 2008. – Бюл. № 13.
6 Paton B.E. Welded high pressure cylinders reinforced with a composite material. Избранные труды / B.E.Paton, M.M.Savitskiy, A.A.Savichenko. – К.:Наукова думка. – 2008 – С. 194-200.
7 Сварные трубы для магистральных трубопроводов / Б.Е.Патон, Б.И.Медовар, С.Л.Мандельберг [и др.]. – К.: Наукова думка, 2008 – С. 237-262.
8 Сосуды и трубопроводы высокого давления: Справочник / А.М.Кузнецов, В.И.Лившиц, Е.Р.Хисматулин [и др.] – Иркутск: Издание ГП «Иркутская областная типография № 1». – 1999. – 600 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

18.04.2012

Як цитувати

Крижанівський, Є. І., Артим, В. І., Мандрик, О. М., & Савицький, М. М. (2012). КОНСТРУЮВАННЯ CNG-МОДУЛЯ ДЛЯ ТРАНСПОРТУВАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ СУДНАМИ-КОНТЕЙНЕРОВОЗАМИ. Нафтогазова енергетика, (1(17), 28–34. вилучено із https://nge.nung.edu.ua/index.php/nge/article/view/28

Номер

Розділ

ФІЗИКО-ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ ТРАНСПОРТУ ТА ЗБЕРІГАННЯ ЕНЕРГОНОСІЇВ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >> 

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.