ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КОНТРОЛЮ І КЕРУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ОБ’ЄКТАМИ ТРАНСПОРТУ НАФТИ

Автор(и)

  • О. В. Кучмистенко ІФНТУНГ, 76019, м.Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15, тел. (03422) 46067
  • М. В. Кучмистенко ІФНТУНГ, 76019, м.Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15, тел. (03422) 46067

Ключові слова:

магістральний нафтопровід, система автоматичного контролю, алгоритм керування, не- чітка логіка.

Анотація

Робота присвячена дослідженню актуальної науково-практичної задачі, яка полягає у встановленні
залежностей та розроблянні математичних описів, а також побудові комбінованих (статистичних та
нечітких) моделей основних агрегатів магістрального нафтопроводу (станції підготовки нафти; нафто-
перекачувальні станції і лінійні частини) в умовах невизначеності, пов'язаної з випадковістю і нечіткістю
вихідної інформації. Запропоновано алгоритм синтезу моделей на основі нечітких рівнянь множинної ре-
гресії, за допомогою яких побудовано нечіткі моделі, що описують продуктивність агрегатів. Розроблену
методику параметричної ідентифікації нечітких коефіцієнтів регресії, яка успішно апробована при оцінці
нечітких коефіцієнтів розроблених моделей, можна використовувати в системі контролю з використанням
дистанційних засобів комунікації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1 Кологривов М.М. Інфраструктура і режими експлуатації систем газонафтотранспорту: навчальний посібник / М.М. Кологривов; під ред. В.В. Притули. – Одеса: Видавницький центр ОДАХ, 2009. – 60 с.
2 Бернер Л. И. Система поддержки принятия диспетчерских решений в АСУТП реального времени / [Бернер Л. И., Ланчаков Г.А., Никаноров В. В. и др.] // Промышленные АСУ и контроллеры. – 2007. – № 2. – C. 13-15.
3 Бернер Л. И. Методы и средства диспетчерского управления непрерывными технологическими процессами / Бернер Л.И., Ковалев А.А., Рощин А.В. – М.: Изд-во МАДИ, 2009. – 313 c.
4 Бернер Л.И. Проблемы проектирования и эксплуатации интегрированных систем поддержки принятия решений в многоуровневых АСУ непрерывными технологическими процессами. – М.: Изд-во Техполиграфцентр,
2010. – 210 с.
5 Селезнев В.Е. Современные компьютерные тренажеры в трубопроводном транспорте: математические модели и практическое применение / В.Е. Селезнев, В.В. Алешин , С.Н. Прялов. – М.: МАКС Пресс, 2007. – 200 с.
6 Сериков Т.П. Интенсификация технологических объектов нефтепереработки на основе математических методов: монография / Т.П. Сериков, К.Н. Оразбаева. – Алматы: Эверо, 2006. – 150 с.
7 Оразбаев Б.Б. Завдання і методи методи вибору оптимального режиму роботи об'єктів нафтопроводу: монографія / Б.Б. Оразбаев, А.К. Мухамбеткаліева. – Алмати: Звір, 2007. – 147 с.
8 Селезнев В.Е. Основы численного моделирования магистральных трубопроводов / В.Е. Селезнев , В.В. Алешин , С.Н. Прялов ; под ред. В.Е. Селезнева; изд. 2-е, перераб. и доп. – М.: МАКС Пресс, 2009. – 436 с.
9 Sementsov G. N., Chugur I. I. Fuzzy identification of rock layers with anomalous pressure.// Proceeding of Third Conference of the European Soceity for Fuzzy Logic and Technology (EUSFLAT) – Zittay (Germany). – 2003. – P. 570- 573.
10 Леоненко А.В. Нечеткое моделирование в среде MATLAB и Fuzzy ТЕСН. – СПб.: БХВ – Петербург, 2003. – 736 с.: ил.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.09.2015

Як цитувати

Кучмистенко, О. В., & Кучмистенко, М. В. (2015). ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КОНТРОЛЮ І КЕРУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ОБ’ЄКТАМИ ТРАНСПОРТУ НАФТИ. Нафтогазова енергетика, (1(23), 32–38. вилучено із https://nge.nung.edu.ua/index.php/nge/article/view/330

Номер

Розділ

ФІЗИКО-ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ ТРАНСПОРТУ ТА ЗБЕРІГАННЯ ЕНЕРГОНОСІЇВ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

Схожі статті

<< < 33 34 35 36 37 38 39 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.